Система онлайн моніторингу

Наша компания выполнила большую работу по внедрению функции мониторинга. Теперь любой выпускаемый нами автомат по продаже воды может быть подключен к облачному сервису Vending Datacenter (VDC)

НАША КОМПАНІЯ ВИКОНАЛА ВЕЛИКУ РОБОТУ ПО ВПРОВАДЖЕННЮ ФУНКЦІЇ МОНІТОРИНГУ. ТЕПЕР БУДЬ-ЯКИЙ ВИПУСКАЄТЬСЯ НАМИ АВТОМАТ З ПРОДАЖУ ВОДИ МОЖЕ БУТИ ПІДКЛЮЧЕНИЙ ДО ХМАРНОГО СЕРВІСУ VENDING DATACENTER (VDC).

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ONLINE МОНІТОРИНГ?

Використовуючи сервіс моніторингу Ви зможете в будь-який час і з будь-якого місця, де є інтернет контролювати:

  • в якому технічному стані автомат з продажу води;
  • кількість проданої питної води;
  • кількість оплати, що надійшла;
  • встановлені ціни та інші налаштування.

Крім того, сервіс збираючи і зберігаючи інформацію дозволить організувати облік у вашому вендінговому бізнесі. Завдяки йому ви зможете:

  • вести облік проданих літрів води або виконаного обслуговування;
  • вести облік скільки прийняли автомати питної води і скільки інкасував співробітник;
  • вести облік мотогодин роботи технологічного обладнання та витрачених матеріалів;
  • аналізувати статистику розливу води і оплати, витрата ресурсів за заданий період часу по окремому автомату, по групі апаратів для продажу води, по
  • підприємству в цілому;
  • експортувати інформацію в 1С або інші програми.

ЯК ПРАЦЮЄ СЕРВІС?

Сервіс VDC забезпечує постійний збір даних з автоматів питної води із заданою періодичністю і збереження їх. Для передачі даних нами використовуються бездротові GSM мережі, захищені інтернет-канали.

У сховищі VDC зберігається зібрана інформація протягом року (за угодою термін зберігання може бути збільшений або зменшений) і надається зареєстрованому користувачеві для аналізу. Для цього необхідно зайти на сайт сервісу, ввести свій логін і пароль і отримати доступ до своїх даних.

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Пріоритетом в роботі сервісу VDC є конфіденційність даних. Вона забезпечується за рахунок:

  • обмеження доступу до серверів сервісу (дозволений тільки уповноваженим співробітникам);
  • професійного адміністрування системи безпеки;
  • анонімності – при підключенні автомата для води для організації сеансів зв’язку ви вказуєте тільки необхідне;
  • розвиненою моделі розмежування доступу до даних, яка дозволяє використовувати різні акаунти, надавати співробітникам доступ тільки до тієї
  • інформації, яка їм необхідна (наприклад, розділити доступ до технічної та комерційної інформації).

РОБОТА З ДАНИМИ

Доступ в інформаційну систему сервісу VDC мають тільки зареєстровані користувачі, які мають свій особистий логін і пароль.

Доступ видається при підключенні, і в подальшому користувач може змінити свій пароль самостійно, зайшовши на стартову сторінку.

Роботу з даними користувач може здійснювати з комп’ютера, планшета або смартфона, використовуючи звичайний Інтернет браузер.

Функціональність програмного забезпечення сервісу дозволить вам швидко оцінити поточний стан роботи автоматів і детально проаналізувати всі аспекти їх роботи.

Використовуючи сервіс, Ви отримаєте:

  • зручний і зрозумілий інтерфейс;
  • табличне і графічне представлення даних;
  • можливість докладного аналізу даних, як по окремому автомату, так і по вашій мережі в цілому;
  • експорт даних в Excel в один дотик.

При перегляді даних надається можливість аналізувати дані за різні періоди часу:

  • за добу з півгодинною або годинною розбивкою;
  • за місяць або кілька діб з добовою розбивкою;
  • за рік з помісячною розбивкою.

 

Надіслати повідомлення:

Украина, г. Харьков, ул. Лозовская, 5

Ми працюємо:
ПН-ПТ, 9:00 – 18:00